Ändra fel e-postadress som angavs när du köpte Bitdefender

Om du har köpt Bitdefender men råkat göra ett skrivfel och angett en felaktig e-postadress istället för den faktiska e-postadressen kommer du inte att kunna få din aktiveringskod. För att korrigera e-postmeddelandet och få din Bitdefender-produkt måste du kontakta vår leverantör 2Checkout eller Digital River.

Varför Bitdefender Support inte kan lösa detta direkt

På grund av säkerhetsskäl har Bitdefender supportteam inte tillgång till känslig betalningsinformation som kreditkort eller PayPal-konto. Utan denna information kan vi inte korrekt identifiera din Bitdefender-beställning som gjorts med fel e-post. Om du anger felaktiga uppgifter under utcheckningsprocessen och behöver ändra personlig information som din e-postadress, observera att Bitdefender Support inte kommer att kunna hjälpa till med denna begäran. Du måste kontakta vår leverantör för korrigeringar.

Ändra fel e-postadress som angavs när du köpte Bitdefender

Steg för att korrigera din e-postadress och ta emot din Bitdefender-beställning

Dessa steg kommer att säkerställa att du får din Bitdefender-produkt och aktiveringsinstruktioner utan ytterligare dröjsmål.

  1. Identifiera din leverantör:
    • Om du gör ditt köp via Bitdefenders officiella webbplats är de auktoriserade leverantörerna antingen 2Checkout (de flesta länder) eller Digital River (tysktalande länder).

     

  2. Kontakta säljaren:

     

  3. Tillhandahåll nödvändig information:
    • När du kontaktar leverantören ska du se till att du har följande uppgifter klara:
      • Fullständigt namn
      • Felaktig e-postadress angiven
      • Korrekt e-postadress
      • De 4 sista siffrorna på kreditkortet (om tillgängligt)
      • Alla andra relevanta uppgifter om köpet

     

  4. Avvakta bekräftelse:
    • Leverantören kommer att redigera bort ditt stavfel och skicka köpbekräftelsen och aktiveringskoden till rätt e-postadress.